Autó

ALVÁZ
Típus Le Mans Prototype LMP1
Váz felépítés 1 darabból álló karbon váz
Karosszéria Karbonszálas
Szélvédő Polykarbonát
ERŐÁTVITEL
Váltó Hosszanti 6 sebességes + hátramenet
Váltóház Alumínium öntvény
Kapcsolás Szekvenciális, hidraulikus
Kuplung Többtárcsás
Differenciálmű Önzáró
Kenőanyag Total
FELFÜGGESZTÉS/KORMÁNYZÁS/FÉKEK
Felfüggesztés Dupla lengőkaros 4 pontos felfogatással
Rugózás Torziós rugók
Lengéscsillapító Nyomás alatti
Kormányzás Változó rásegítésű, hidraulikus
Fékek Dupla körös hidraulikus, monoblokk féknyereg könnyűfém öntvényben

Elöl, hátul hűtött karbon
Féktárcsák Tárcsa méret elöl: 380mm

Tárcsa méret hátul: 355

Pilóta által szabályozott fékerő elosztás
KEREKEK
Felni Magnézium
Első kerék 13,5 x 18 colos
Hátsó kerék 14,5 x 18 colos
Gumiabroncs Michelin: radial ; Elol : 33/68-18 ; Hátul : 37/71-18
MÉRETEK
Hosszúság 4610 mm
Szélesség 2000 mm
Magasság 1030 mm
Tengelytávolság 2950 mm
Első túlnyúlás 910 mm
Hátsó túlnyúlás 750 mm
Tömeg Min. 930 kg
ERŐFORRÁS
Elhelyezkedés Hosszanti irányban, hátul-középen
Motor blokk Alumínium öntvény
Dugattyúk Acél
Hengerek száma 12db, V elhelyezkedés 100°-ban
Hengerűrtartalom 5,5l ; hengerenként 4 szelep
Befecskendezés Bosch, közös nyomócsöves közvetlen
Turbo 2 ; 37,8 mm  átmérőjű levegő szívócső
Részecskeszűrő 2 Dow Automotive
Motorvezérlés Bosch MS17
Teljesítmény 700 lóerő
Nyomaték 1200 Nm
Kenőanyag Total